2010-01-11

projekt2

mitt lilla projekt jag har startat för att se hur långt skägg jag kan få på två månader har nu hållt på i elva dagar. vanligen så får jag inte speciellt mycket skägg, men sen har jag ju aldrig sparat mer än sisådär tre veckor. bild på detta kommer snart (kameran laddar i skrivandets stund) hejdå!

nu så, kameran är laddad bilden är tagen och här är resultatet efter 12dagar som det blev... (förlåt)

håll dig uppdaterad här på "noterp" och följ den spännande upplösningen, 46dagar kvar till rakning

2 kommentarer:

Hönan sa...

Haha du e la söt Fille, skägg e dock ingen höjdare väl, å btw hemskt va din kamera laddar långsamt:p

Pilipodaniel svensson sa...

sorry sorry, men nu är den bilden uppe iaf. skägget är inget permanent, bara ren nyfikenhet.. jag har ju som sagt aldrig testat så länge!